Danabacken Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Jag älskar studio.forum, och alla dess medlemmar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 (edited) Men shit! Det här börjar ta groteska proportioner. Edited September 25, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Ok...det där var droppen. Jag tar time-out Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliasson Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 argh...lätt äcklad av tidigare inlägg fast ändå glad tvingas jag prisa Danabackens initiativ och stämma in : Jag älskar er alla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted September 25, 2005 Author Share Posted September 25, 2005 argh...lätt äcklad av tidigare inlägg fast ändå glad tvingas jag prisa Danabackens initiativ och stämma in : Jag älskar er alla! Word! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 [...] Jag älskar studio.forum [...] Vad är det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicGene Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Jag älskar riktiga människor som man träffas i riktiga världen. Testa på det vettja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted September 26, 2005 Author Share Posted September 26, 2005 Jag älskar riktiga människor som man träffas i riktiga världen. Testa på det vettja! Bra sagt, MusicGene! Men både och går väl bra också?.... 🙂 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Jag älskar studio.forum, och alla dess medlemmar! 😆😄😄 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted September 26, 2005 Author Share Posted September 26, 2005 Jag älskar studio.forum, och alla dess medlemmar! 😆 😄 😄 😄 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Det är alltid skoj att vara älskad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
®offe Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Phuiiiii 🙂 Äntligen nån som älskar mig! Började bli riktigt orolig. Har under en tid bunkrat laxemedel för att taga mig själv av daga, tänkte skita mig till döds bara för att jävlas med grannarna och ambulanspersonalen. Men nu plötsligt så känns det mycket bättre! Någon därute i cyberrymden älskar mig 🙂 , jag tror jag spolar ner laxermedlet i toan, utan att låta det passera kroppen först! 🙂 Tack Danabacken. Tack studio.forum. Tack alla ni på vattenverket som får så mycket skit men är glada ändå. /Er egen loverboy ®offe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted September 27, 2005 Author Share Posted September 27, 2005 Phuiiiii 😉Äntligen nån som älskar mig! Började bli riktigt orolig. Har under en tid bunkrat laxemedel för att taga mig själv av daga, tänkte skita mig till döds bara för att jävlas med grannarna och ambulanspersonalen. Men nu plötsligt så känns det mycket bättre! Någon därute i cyberrymden älskar mig 😛 , jag tror jag spolar ner laxermedlet i toan, utan att låta det passera kroppen först! 😉 Tack Danabacken. Tack studio.forum. Tack alla ni på vattenverket som får så mycket skit men är glada ändå. /Er egen loverboy ®offe 🥰 Hihi! Much luv to you, Roffe! 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haunted-Mansion Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 kan man ana ett visst studioforumberoende 😄 inkl. me 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Jag var fast i träsket förut... åkte på behandlingshem ett par månader... kom tillbaka och det var frid och fröjd. Men nu sitter jag här ändå... och jag älskar det 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted September 28, 2005 Author Share Posted September 28, 2005 (edited) kan man ana ett visst studioforumberoende 😮 Nej då! 😉🥰 Edited September 28, 2005 by Danabacken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts