One night in The Trance Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 (edited) borttagna Edited March 25, 2006 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 24, 2005 Author Share Posted September 24, 2005 verka som att inte så många här i forum lyssna på TRANCE?? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrik Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Haha, tror inte alla hinner lyssna och kommentera på 20 minuter 😉 Kollade in låten. Alarm samplen du lägger på varannat trumslag i början känns ostämmd. Trummorna är stela och tråkiga. Basgången hemskt simpel. Pling plong melodin är ful, och ackordprogressionen faller mig inte alls i smaken. Breaket är torrt som två veckor gamalt snus. Och pianot är ostämmt. Buildupen till "klimaxet" är också det totalt kraftlöst. I klimaxet känns det som att pianot hoppar ur takt lite då och då, och att inte ljuden är sammanstämda gör att man får en taskig känsla i magen... 🙂 Det här var absolut inget för mig. Men "you can't please them all" som dom säger 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coffeemidget Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 varför på soundclick? du får nog mer röj om du laddar upp via forumet's uppladning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 24, 2005 Author Share Posted September 24, 2005 filer för stort att ladda upp här, darför he he, Trance är faktisk skiit svårt att får det låtar perfek, tack för kritik, man lär sig mycket av dålig kritik, he he 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 24, 2005 Author Share Posted September 24, 2005 ursäkta att jag tog bort trance, men prova men något annars som jag har gjort, önska jag kunna vara så nogar och tålamod som er, när det gäller med sitta håller på med musik 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts