Audiorent Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 hej Tänkte ramla in i huvudstaden torsdag den 29 sept och åker hem på söndag. Spenderar kanske två dagar på mässan om det finns nåt som intresserar mig så länge. Sen tänkte jag passa på o hälsa på lite polare o dricka sprit..... för en nykter dag innanför tullarna är en förlorad dag!! Några fler som skall dit.... vi kanske skall ha ett STUDIO-IRL där ?.... missade ju Malmö pga av inbokat studiogigg Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Absolut kommer man att gå dit och pilla på prylarna 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Kul, kom förbi Studios monter vettja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 (edited) Kul, kom förbi Studios monter vettja. Nej, nej...usch! 🙂 Det har jag inte alls planerat 🙂 Edited September 22, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 😛 Majken skulle aldrig göra något sådant. /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 😛 Majken skulle aldrig göra något sådant. /Majken Bra! Pluffo blev lite orolig där ett tag. Är det någon som vet hur mycket man måste pröjsa för att gå in? Studentrabatt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PetePizza Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Jag ska dit o äta såna här gratiskarameller som fastnar mellan tänderna! 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 😠 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 😄 Majken skulle aldrig göra något sådant. /Majken 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiorent Posted September 22, 2005 Author Share Posted September 22, 2005 Är det någon som vet hur mycket man måste pröjsa för att gå in? Studentrabatt? Jag har vip-biljett från en leverantör och på den står det värde 120:- så det är väl de det kostar. Vet inte om det är så fortfarande att det är branschfolk ons-tors och för "allmänheten" på fre-lör. Matte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Är det någon som vet hur mycket man måste pröjsa för att gå in? Studentrabatt? Jag har vip-biljett från en leverantör och på den står det värde 120:- så det är väl de det kostar. Vet inte om det är så fortfarande att det är branschfolk ons-tors och för "allmänheten" på fre-lör. Matte Aj då...Jag planerar att gå dit i veckan 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 (edited) Vet inte om det är så fortfarande att det är branschfolk ons-tors och för "allmänheten" på fre-lör. Matte Såvitt jag vet så görs det ingen skillnad mellan dagarna detta år. Btw, Studio finns i monter B03:51 (längs ena långväggen) EDIT: Lade in karta Edited September 22, 2005 by Olsberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Jo jag ska nog dit... Skulle ev. få gratisbiljetter utav en kollega. Vet dock inte vilken dag det blir. Men kul blir det nog 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Jo jag ska nog dit... Skulle ev. få gratisbiljetter utav en kollega. Vet dock inte vilken dag det blir. Men kul blir det nog 😱 Du får gå vilken dag du vill. 🙂 Vi hörs om det senare! Jag själv ska gå dit med kollegor och elever under onsdag-torsdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Stålbröst Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 😆 /Majken Även Mats är där på lördagen... och även på onsdagen (lovade jag i ett svagt ögonblick 😛). /Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Jo jag ska nog dit... Skulle ev. få gratisbiljetter utav en kollega. Vet dock inte vilken dag det blir. Men kul blir det nog 🙂 Du får gå vilken dag du vill. 😛 Vi hörs om det senare! Jag själv ska gå dit med kollegor och elever under onsdag-torsdag. Vilken dag är bäst att gå då? 🙁 Får man möjligtvis två biljetter? 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts