Nima-R Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 Hej. Har nyligen köpt Logic platinum óch undrar om nån kan hjälpa mig och säga hur man startar för att göra musik. Är tacksam .. hej!
Neko Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 Det enklaste är ju att läsa manualen. Om du inte läser manualen, prova med någon tutorial någonstans. Borde faktiskt vara det snabbaste, bästa och enklaste sättet. (Sen har jag ju inte Logic, så mer hjälp än så kan du inte få 😉 )
Wille Posted April 12, 2004 Posted April 12, 2004 (edited) det är bara att trycka på play sen går allt av sig själv.. 🙂 nja.. det är nog bäst att läsa manualen faktiskt. 😠 Mvh / Starion. Edited April 12, 2004 by Starion
hackeman Posted April 12, 2004 Posted April 12, 2004 (edited) RTFM! Hehe nej jag skoja bara. 🙂 Hehe... en av de tjockaste IT system manualer jag har skrivit en gång avslutade jag med endast ett litet "RTFM" på sista sidan som för övrigt var blank. Jag är övertygad om att det höll antalet supportärenden nere. 😠 Edited April 12, 2004 by hackeman
Recommended Posts