Jump to content
Annons

Hörlurar till Mp3 Spelare


Tranback

Recommended Posts

En liten varning.

Smålurar som man trycker in i öronen har generellt mkt högre distorsion = ger dig hörselskador. Alla som jag testat har haft urusel ljudkvalité dessutom.

Satsa på bra slutna hörlurar. Det är en investering. Dom ger bättre ljud och eftersom de samtidigt dämpar oljud utifrån så slipper man ha extrema ljudstyrkor vid lyssningen och man minskar därigenom risken för ytterligare hörselskador.

Kan dessutom användas i studion!

Prisvärt alltså.

Mvh Omni

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Hola, Pazo.

Aha, då förstår jag vad du menar.

Visst är det så att snäckor kan vara slutna.

Borde ha uttryckt mig lite bättre.

Jag menar att dom små lurarna man trycker in i örat oftast har högre distorsion (mkt högre) än vanliga "fetingar" som du trär över öronen.

Har hittills inte hört ngn vaxlur som varit i närheten så bra som stora hörlurar.

Och jag har testat många.

Men vaffan, folk gör som dom vill.

Din avatar höjer julstämningen helt klart, men lova att ta tillbaka den gamla bilden när julen är över.

Din frilla på förra bilden är grym!

Jag vill ha dig i min studio som puffskydd. 😉

Mvh Omni

Link to comment
Dela på andra sajter

Creative EP630 är faktisk ett bra plug lur! sitter bekvämt i örat och som har rätt bra ljud coh so stänger ljudet väl från omgivningen med hjälp av magneter neudymium! + får man 2 kudar i olika storläkar som kanske en som kommer o passa för dina öron! kostar under 300!!

Köpte dessa idag för några timmar sen och jag är helnöjd. Köpte the plug igår men lämnade in dem idag eftersom de var trasiga när jag fick dem så jag köpte Creative EP630 istället. Kostade 299 på Teknikmagasinet, vilket var det billigaste priset enligt Pricerunner. Mycket prisvärda. Det är lätt värt pengarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...