Guest Wheels Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Förklara det som om jag vore en 5åring.... Jag har köpt mig ett sound blaster Audigy 2 zs... Det kortet har ASIO 2.0 stöd och skall klara av det jag ska göra... Nu är det detta jag undrar över... Behöver jag ladda hem ASIO drivrutiner? isåfall vilka? ligger det inte med i SB:s drivrutiner? eller har jag bara inte hittat dom? Gäller det inställningar? hur,var? Hjälp!!!! Ps..Alla ni som vill klaga på SB:kort hänvisas till annan tråd..ds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 (edited) Det brukar följa med ASIO drivrutin och den brukar dyka upp i din värdprogramvara (Cubase etc..) så du får välja den där. Däremot så kan det alltid löna sig att ändå gå till http://se.europe.creative.com/support/downloads/ och kolla om det kommit några uppdateringar till ditt ljudkort. Edited September 11, 2005 by hegobald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts