Caparison Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 hej jag tänkte fråga.. jag satt och lästa i någon tidning när någon förklarade hur personen producerade och så kom han fram till ett stycke där han sa - och nu vore det ju jätte lämpligt med ett traditinellt ??reversereverb?? vet inte riktigt hur han skrev men förklaringen var att man fick reverbet att komma före "orden" har någon ett exempel på hur det kan låta jag kan inte riktigt få upp någon bild av det?! Tack! Stellan Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Spela in en sångslinga, vänd den baklänges och lägg sedan på ett reverb. Bounca till disk, och kör ljudfilen "rättvänd" så hör du hur det låter. 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Testa själv! Ta en ljudfil och vänd den baklänges, lägg sedan på ett reverb och vänd den rätt igen 😱 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts