ARS Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Kanske skulle hoppa in här och säga hej. Linda var namnet,21 var åldern, Stockholm var staden, MUSIK var ordet. Stort intresse och grov mani vad det gäller musik och tillhörande. Lyssnar på allt från handklapp till helvete och spelat själv gitarr,bas, trummor och piano. Spelat i diverse mer eller mindre kända konstellationer men föredrar att sitta hemma framför datorn nattetid och spela in min egen musik. Tyvärr är kunskapen ännu inte lika stor som intresset, men jag jobbar på det. Jaja det var väl allt som behövdes sägas. Väl mött. / Linda 🙂
pXp Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Trevligt! Det här är ett mycket bra forum, tycker jag. Välkommen! //peAk
sounden Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Välkommen! Hoppas vi kan tillföra dina kunskaper nått då!
brojd Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 (edited) Lyssnar på allt från handklapp till helvete Hoj och välkommen! helvete=döds/blackmetal? 😎 Edited September 7, 2005 by brojd
Majken Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Drik: Hahahaha, en äkta ninja-hälsning? Inte illa! 😎 /Majken
ARS Posted September 7, 2005 Author Posted September 7, 2005 Lyssnar på allt från handklapp till helvete Hoj och välkommen! helvete=döds/blackmetal? 😱 Yes master. 😱
Carl_B Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Linda var namnet,21 var åldern, Stockholm var staden, MUSIK var ordet. Du hade inte behövt skriva vart du var ifrån... bara sättet du skrev på skrek stockholm! 😉 välkommen!
D Vibe Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Välkommen. Det har blivit ett ninjaskadat forum det här, bara så du vet 😉 ..
Drik Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Välkommen. Det har blivit ett ninjaskadat forum det här, bara så du vet 😉 ..
ARS Posted September 7, 2005 Author Posted September 7, 2005 Linda var namnet,21 var åldern, Stockholm var staden, MUSIK var ordet. Du hade inte behövt skriva vart du var ifrån... bara sättet du skrev på skrek stockholm! 😎 välkommen! Ha ha dock kommer jag från Norrland egentligen. Har bara varit Stockholmsbo i 8 månader 🙂
Guest Katla Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Välkommen. 🙂 Remember, ninjas work in the shadow! 😎
Guest MarcusRombo Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Goddagens! Härligt med fler 08:er 😠 Nej nej! Härligt med fler tjejer! 😠 Hjärtligt välkommen hit! Lyssna på D Vibe, han har rätt, och glöm inte att kika in i den mest ninjaskadade trådarna av dom alla! Min apfeta ninjatråd! 😎
Nisse Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Linda var namnet,21 var åldern, Stockholm var staden, MUSIK var ordet. Du hade inte behövt skriva vart du var ifrån... bara sättet du skrev på skrek stockholm! 😎 välkommen! Ha ha dock kommer jag från Norrland egentligen. Har bara varit Stockholmsbo i 8 månader 😱 Shit, du har acklimatiserat dig snabbt.. 😠 Välkommen ändå! 😠
Recommended Posts