Nikolaus Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 (edited) Nu har min flickvänn Anneli äntligen fått ihop en ny artistsida åt mig. Hur tycker ni imagen passar till musiken? Hur fungerar sidan för er med andra/udda webläsare? NEITCHO.COM Edited September 3, 2005 by Nikolaus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagon Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Det ser väl inte så tokigt ut, men några snabba synpunkter: * Håll er till konventionerna - ha navigeringen till vänster och inte i mitten. * Kombinationen ljusgrått och lila är inte så himla läslig - speciellt inte med ett pinstripe mönster inblandat. * Kul med rejält med bilder. * Layout-stuket är ganska snyggt och funkar ihop med musiken. Fast det ger mig lite vibbar av schlager och annat elände 😛 Lite mer glatt än allvarligt. * Flashbiten är onödig. * Öppna inte nya fönster för valen i navigeringen - det är ju samma webbplats hela vägen. Hoppas det är till någon hjälp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicGene Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 - texten är svårläst på vissa ställen (t.ex menyn) och sidan ger inget proffesionellt intryck. + du har en bra sångröst Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Är din T-shirt köpt på H&M? 😛 Tror jag har en likadan... Hel ok sida annars. Tyckar bara att du borde ändra färgerna så man ser texten bättre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaus Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 Tack för att ni har tagit er tid med synpunkter! Ang. tröjan så har du helt rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts