DanceMannen Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Har varit med drygt en vecka i forumet, och tyckte att det var dags att presentera sig lite närmare. Är en kille på 34 år, som normalt bor i Göteborg, men befinner mig på Nya Zeeland och pluggar. Saknar definintivt en snabb laptop för musikproduction här. Min gamla bärbara klarar knappt att spela Age of Empire II på...😲 Är egentligen nybörjare när det gäller att göra musik på datorn, även om jag har testat lite till och från. Köpte mig en Roland JX305 för några år sedan, men det rann ut i sanden och jag sålde den efter ett tag. Har tyvärr aldrig haft tid eller råd att satsa så mycket som behövs för att bli bra. Men tänkte ändra på detta när jag kommer hem från Nya Zeeland. Ska köpa mig en bra dator, gå med i några goa forum, lära mig mer om Reason, Virtuella syntar i Cubase, lära mig om Acid mm. Ja ni fattar väl att det är electronisk musik som gäller. Gillar i o f s allt som svänger, från house, trance osv till R&B, Hip Hop, mm. Fast det finns ju en himla massa bra rock oxå, gillar Audioslave och Red, Hot Chilli Peppers bland annat. Vill passa på att tacka de som hjälpt mig med frågor om laptops för musikproduktion. vi syns DanceLikeNobodyIsWatching Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Har varit med drygt en vecka i forumet, och tyckte att det var dags att presentera sig lite närmare. Är en kille på 34 år, som normalt bor i Göteborg, men befinner mig på Nya Zeeland och pluggar. Saknar definintivt en snabb laptop för musikproduction här. Min gamla bärbara klarar knappt att spela Age of Empire II på...🙂 Är egentligen nybörjare när det gäller att göra musik på datorn, även om jag har testat lite till och från. Köpte mig en Roland JX305 för några år sedan, men det rann ut i sanden och jag sålde den efter ett tag. Har tyvärr aldrig haft tid eller råd att satsa så mycket som behövs för att bli bra. Men tänkte ändra på detta när jag kommer hem från Nya Zeeland. Ska köpa mig en bra dator, gå med i några goa forum, lära mig mer om Reason, Virtuella syntar i Cubase, lära mig om Acid mm. Ja ni fattar väl att det är electronisk musik som gäller. Gillar i o f s allt som svänger, från house, trance osv till R&B, Hip Hop, mm. Fast det finns ju en himla massa bra rock oxå, gillar Audioslave och Red, Hot Chilli Peppers bland annat. Vill passa på att tacka de som hjälpt mig med frågor om laptops för musikproduktion. vi syns DanceLikeNobodyIsWatching 😲 Tjena! Hoppas du trivs här på forumet, och har kul! Om du får gjort lite musik sen när du kommer hem från Nya sen så hoppas jag att du laddar upp dom här så jag(Edit: vi) får lyssna! Hare gott! 🙂 \Daniel Edit: Du har ett coolt alias! 😉 (Byt inte det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Hej till publiken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Tjabba tjena hallå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Mors! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Hallå ellerrrrrrrrrrrrrrrr.. välkommen hit ellerrrrrrrrrrrr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 welcome... 😛🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilly Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 (edited) Dance like nobody is watching är nånting min sambo brukar slänga ut sig titt som tätt 🙂 ganska coolt! BERÄTTA VA NI GJORT!!!!!!!!!!!! haha 🙂 Välkommen! Håller också på med elektronisk musik 😆 Edited September 16, 2005 by Roha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Hej und välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Morsning korsning!!! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 gå med i några goa forum Apapap... Det finns bara ett gott forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Whälkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Känn dig som hemma =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wille Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Välkommen! 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staplegun Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Publiken säger hej tillbaka. Hoppas att du kommer trivas för det gör jag. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Hallo där!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdez Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Tjenare! 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwayne Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Välkommen 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts