MarAfrem Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 LÅTNAMN: Thank you ARTIST/GRUPP: Mikael Nordin GENRE: Singer/Songwriter LÅTLÄNGD: 2.46 KOMPOSITÖR: ibid PRODUCENT: ibid INSPELNINGSÅR: MMV FORMAT: mp3 STORLEK: 2.53 megabyte STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Slog på micen, sjöng och spelade live hemma i arbetsrummet. En tagning. Jag tycker det blir bättre så här än med mitt tidigare studiofipplande. Lättare att få det att sitta ihop när det sitter ihop 😠
Danabacken Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 (edited) Jaha, ja fick det bli. Gitarrspelet är bra, men sången är lite sådär. Lite jobbigt med slutet där, också. Ljudet ströps på nolltid där. Men det är ok annars! 😠 (Gitarrspelet i starten påminde mig väldigt mycket om gitarrspelet i pc-spelet diablo2) 😠 eller kanske inte... 😠 Edited August 29, 2005 by Danabacken
MarAfrem Posted August 31, 2005 Author Posted August 31, 2005 Jaha, ja... okej,då. Själv är jag rätt nöjd med sången... är det ljudet du menar eller sjunger jag surt? Jag tycker det är svårt att höra mig själv objektivt, men man kanske lär sig det med tiden. nån annan?
Valdez Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Ja tycker det här är jättefint!..Vissa låtar passar utmärkt att spela så här avskalat..en gitarr och en röst...just denna låt passar perfekt för den sättningen.. Själva introt får mig att tänka på Gipsy Kings... Grattis till en fin låt och en röst med känsla!....
Snow Brigade Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 LÅten är bra och du sjunger helt ok. Tycker dock att rösten skulle komma lite längre fram i ljudbilden. Sen faller låten lite för min del p g a ditt uttal. Men det går ju alltid att öva upp. Låter lite svengelskt och det är inte alltid charmigt.
Pazo Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Låter väl bra 😕...MEn sången skulle komma fram lite mer ja...och sången låter ite platt också tycker jag 😕
Recommended Posts