Mr Keys Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Jag sökte lite efter allmäna Logic-tips, och hamnade till slut på följande forum....tänkte dela med mig av vetskapen opm detta forum. Så, för er som kör logic, eller vill läsa lite om Logic: http://www.logicprohelp.com Där finns även trådar om Logic för PC-users.... Nytt för mig, men det kanske är ett allmänt känt forum hos andra.... 🙂😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Tack, Mr Keys! Har precis köpt in 6 Logic Pro-licenser och inbillar mig att jag kommer att tillbringa mycket tid på forumet Du tipsade om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Det ska spanas in, men ni har väl inte missat det svenska forumet logicpro.se? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hefu Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Det ska spanas in, men ni har väl inte missat det svenska forumet logicpro.se? ... som för övrigt är mycket bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts