Klontarf Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Hej- Jag är Mattias, folkmusiker på fritiden och studionisse/filmmusikwannabe samt vansinnigt attraktiv under arbetstid.... Gillar skarpt detta forum och önskar att jag började hänga här INNAN jag började bygga min studio- skulle sparat en hel del huvudskrapande och tröttsamma telefonsamtal till ointresserade studioägare... Om ni är genuint intresserade av Irländsk och Svensk folkmusik och vill veta var man har kul med sådant i uppsala/stockholm eller malmö/lund så skriv en rad! www.hammerstone.se ---- (kommer upp ca 26/8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Hoj och välkommen! Hoppas du kommer trivas. Lägg gärna upp lite smakprov på din svenska/irländska folkmusik här på forumen. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 hej och välkommen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itzhak Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Hej och välkommen. I Malmö kan man ha mycke kul, specietllt på KB dit många artister av värde brukar hitta. Men att jämföras med Berlin är nog inte så lätt. 😄 Fast här har vi ju hybris hela jävla bunten så vi försöker nog fan. 😆😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Hej hopp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts