Vallhagen Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 (edited) Hej å hå. På förekommen anledning (https://www.studio.se/index.php?showtopic=15022) har jag börjat kika på min TRACKTIONsequencer som jag fick gratis och vacker från Guitar Player, som alternativ till mitt Sonar. Frågan: "Alla" pluggar skeppas ju (?) med ett antal presets. Var tar dessa vägen i Tracktion? Om jag öppnar (ett av 100 exempel) en Endorphin i Sonar får jag med en "menyrad" med presets (i exemplet "deep m/s compression" som vald preset). Bild: EDIT: borttagen bild men denna är liksom borta i Tracktion, se bild: EDIT: borttagen bild Vad har hänt? tjing Bengan Edited August 22, 2005 by Vallhagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Royen Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Tracktion är lite rörigt om man är van vid i princip alla andra sequencers 🙂 Menyn för att välja presets heter "Program" och finnes nedanför sequencern när plug-inen är markerad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted August 22, 2005 Author Share Posted August 22, 2005 När du säger det, så borde jag tänkt på att leta där... men det är väl som du säger en vanesak. TACK för snabbt svar 😄 (tar därmed bort bilderna ovan) /Bengan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts