Guest guldfisk Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 (edited) ... Edited July 23, 2007 by guldfisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 (edited) Ska lyssna nu, men glöm inte att presentera dig EDIT: nu till låten; hiphop är ju inte riktigt min genre, men det låter ändå ganska skönt tycker jag. låter som på riktigt om du missförstår mig rätt 😉 Edited August 19, 2005 by The Edge Link to comment Share on other sites More sharing options...
lavrell Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Tyvärr så måste du ta bort länken omedelbart eftersom cover EJ är tillåtna på forum.studio.se. Regler angående demopostning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccazzo Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 För det första så är som sagt inte Covers eller Remixar tillåtna här på forumet om man inte har tillstånd. Låten i sig är okej , Rappen är bra , Sångerskan är bra MEN Pianot är felklippt och Stråkarna låter riktigt illa. Men med bättre stråkar och snyggare klippningar så blir det en heöt okej låt som säkerligen skulle kunna spelas på Radio... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest guldfisk Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Oj hade jag ingen aning om faktiskt. Blev medlem idag.. Men då tar jag bort den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Oj hade jag ingen aning om faktiskt. Blev medlem idag..Men då tar jag bort den. Bra. Skönt att slippa höra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts