Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted

Vi har inget bra sätt att snabbt få ut statistik för antalet genereringar på sidor, men i onsdags hade vi 3011 visningar av trådar. Förstasidan alltså ej inräknad.

• 1 month later...
Posted
Samtidigt börjar vi närma oss ett snitt på 700 postade inlägg per dag!

Varav 600 st är i OT-forumet 😆

😄😄😄😄😄

Posted
Samtidigt börjar vi närma oss ett snitt på 700 postade inlägg per dag!

Varav 600 st är i OT-forumet 😄

😄😄😄😄😄

...och 450 av dessa inlägg innehåller antingen bara smileys, som ovanstående inlägg, eller länkar till bilder som i Bildassociationstråden. 😆

Posted
:rolleyes:
Posted

hehe... nu ska du inte vara så'n! :rolleyes:

Posted
Men några av de 10 återstående inläggen per dag kan innehålla nåt intressant. :rolleyes:

T.ex. frågor som "Vilket ljudkort ska jag köpa?" eller? 😆

Posted
Men några av de 10 återstående inläggen per dag kan innehålla nåt intressant.  🙂

T.ex. frågor som "Vilket ljudkort ska jag köpa?" eller? 😎

Säg att det rör sig om cirka tre "vilket ljudkort"-frågor. Då kan man rimligen räkna med tre "sök innan du postar"-svar. Utöver det så är det väl i snitt tre medlemspresentationer också. Då återstår ett vettigt inlägg...

Vad sägs om en tävling? Hitta dagens inlägg? 🙂

Posted

Ojoj! Det blir svårt det. Men det måste ju vara mitt matnyttiga inlägg som jag gjorde nyss om "Ford + Musikbranschen = sant!"

😕

Posted
Hur många sidvisningar är det på forumet per dag?

dvs, hur många gånger genereras en ny htmlsida.. ?

Nu har jag ett hyggligt svar, och forumet hade i september 1 042 474 sidvisningar - det vill säga i snitt 34 749 sidvisningar per dag.

Antalet unika besökare (ej besök) har för övrigt gått upp till hela 30 000! (eller 30 005 för att vara exakt).

Statistik enligt Webtrends, september.

Posted

Allihop handlar väl om musik i någon form antar jag... Allt som låter är ju musik i någon form, och eftersom mitt tangentbord nu låter i (o)takt, så är det ju musik!

Posted
Allihop handlar väl om musik i någon form antar jag... Allt som låter är ju musik i någon form, och eftersom mitt tangentbord nu låter i (o)takt, så är det ju musik!

😕