Guest Alba Posted April 2, 2004 Posted April 2, 2004 Jag skall flytta utomlands och måste sälja min favoritsynth ALESIS QS6. Men vad skall jag begära för pris???? Hoppas någon kan ge mig ett hum snarast. Det brinner i knutarna och hittills har inte en enda musikaffär kunnat ge mig ett svar... /alba
Neko Posted April 2, 2004 Posted April 2, 2004 Hittade en jeppe på vendolin som ville köpa en för 2000:- (Max). Hittade dock inte så mycket där. På www.blocket.se så fanns det ngn som tog 6000:- för sinhär På www.vintagesynth.org så kan man få 600-8000 $ för den.. Kolla här Det var allt jag kunde fiska fram på kort varsel.
Guest Alba Posted April 2, 2004 Posted April 2, 2004 hur gamal är synthen ? Jag kan tänka mig att den är köpt 98-99 nångång... Vet ej helt säkert, eftersom jag är andra ägaren och fick den gratis.
Plus o Minus Posted April 2, 2004 Posted April 2, 2004 hur gamal är synthen ? Jag kan tänka mig att den är köpt 98-99 nångång... Vet ej helt säkert, eftersom jag är andra ägaren och fick den gratis. isf tippar jag på att du kan kräva mellan 2700-3700:- 😏
Recommended Posts