Sonnert Posted August 7, 2005 Posted August 7, 2005 (edited) LÅTNAMN: Plocktruck ARTIST/GRUPP: Three swedish tigers GENRE: Body LÅTLÄNGD: 2:13 KOMPOSITÖR: Three swedish tigers PRODUCENT: Three swedish tigers INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 2 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK Your browser does not support the HTML5 audio tag Vi söp till och gjorde lite svensk body med en Roland Tr-707 och en Korg Ms-20. Alla spår är livespelat, t om snarefillsen och hihatsen. inte grundtakten dock, den är programmerad 😄 hoppas ni har kul när ni lyssnar... vi hade ialla fall svinkul texten: jag laddar den varje vecka. ibland behöver den vatten. då ger jag den det. den är röööd. jag kör rätt våldsamt. in i pallstalaget. jag gasar med mitt handtag. det går som bara FAN!. plock! jag kör en plocktruck osv Mvh Peter, Håkan, Johannes och Torbjörn Edit: Johannes ville inte stå sist Edited August 7, 2005 by dedacia
Guest MarcusRombo Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Haha! 😆 Fy fan! 😉 Den här satt där den skulle! 🙂 Nu ska jag sitta och irritera mina medresenärer hela vägen till Västerås! JAG KÖR EN PLOCKTRUCK!
Myrli Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 LÅTNAMN: PlocktruckARTIST/GRUPP: Three swedish tigers GENRE: Body LÅTLÄNGD: 2:13 KOMPOSITÖR: Three swedish tigers PRODUCENT: Three swedish tigers INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 2 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK Your browser does not support the HTML5 audio tag Vi söp till och gjorde lite svensk body med en Roland Tr-707 och en Korg Ms-20. Alla spår är livespelat, t om snarefillsen och hihatsen. inte grundtakten dock, den är programmerad 😉 hoppas ni har kul när ni lyssnar... vi hade ialla fall svinkul texten: jag laddar den varje vecka. ibland behöver den vatten. då ger jag den det. den är röööd. jag kör rätt våldsamt. in i pallstalaget. jag gasar med mitt handtag. det går som bara FAN!. plock! jag kör en plocktruck osv Mvh Peter, Håkan, Johannes och Torbjörn Edit: Johannes ville inte stå sist Hahaha... hehe hihi... Roligt.. bra jobbat... Skicka denna till rally på p3. 🙂 //Anders
Neko Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Mycket skön! 😉 Ger ju klart DAF en härlig svensk motsvarighet. Mucho gut
Sonnert Posted August 8, 2005 Author Posted August 8, 2005 Ger ju klart DAF en härlig svensk motsvarighet. ja, fast DAF är mycket mognare och behöver inte skrika för att det ska bli coolt 😛
android Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 😛 Vet inte om det är nåt underverk kanske, men det är schysst sväng ändå.... 🙂 Och en MS20 är ju alltid en MS20... 🙂
Neko Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Ger ju klart DAF en härlig svensk motsvarighet. ja, fast DAF är mycket mognare och behöver inte skrika för att det ska bli coolt 😛 Och? Jag tycker detta är roligt, även om det kanske inte skulle sälja så bra så kan jag lova att denna kommer kunna rulla på en och en annan fest utan att jag skulle skämmas.
Guest MarcusRombo Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Mycket skön! 😆 Ger ju klart DAF en härlig svensk motsvarighet. Mucho gut Vilka är DAF egentligen? Känner bara till DFA 😄 Vilka förresten är jävligt grymma.
Sonnert Posted August 8, 2005 Author Posted August 8, 2005 Vilka är DAF egentligen? http://www.daf.ag/ Deutsch Amerikanische Freundschaft. Ett av världens bästa band. 😄
hackeman Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Haha... ger mig underbara flashbacks till tonåren när man gjorde sån här skit! 😄 Härligt att höra!
Guest MarcusRombo Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 (edited) Vilka är DAF egentligen? http://www.daf.ag/ Deutsch Amerikanische Freundschaft. Ett av världens bästa band. 😉 Aight, skall checka. 🙂 Edited August 8, 2005 by MarcusRombo
Reason Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Detta var nog den sämsta skit jag hört i år men kul 😄
Sonnert Posted August 8, 2005 Author Posted August 8, 2005 Detta var nog den sämsta skit jag hört i år men kul du river sönder min själ 🙂😄
Reason Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Detta var nog den sämsta skit jag hört i år men kul du river sönder min själ 🙂🙂 Tror inte det? de e bara du som käkat för lite potatis 😄
Linus Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Kul sound! Låter uppmickat och sedan bandat Verstexten var lite tråkig bara, och svårt att höra refrängen om man inte såg texten här på sidan. Annars var den spot on! 🙂🙂
Sonnert Posted August 11, 2005 Author Posted August 11, 2005 Kul sound! Låter uppmickat och sedan bandat det va ur en sånganläggning 🙂 Verstexten var lite tråkig bara, och svårt att höra refrängen om man inte såg texten här på sidan vi lär göra om den 🙂
Guest dysenteri Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 hörru!! vad hände med min textförfattarcredit? 😱
D Vibe Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 Underbart! 😎 Låter som en EBM-motsvarighet till LOK 🙂 /Daniel
Neko Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 Denna rullar fortfarande med jämna mellanrum i winampen.
Linus Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 ...och så dök den här upp i min Winamp playlist just 😮
beat mastern Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 håller på och ladda ner den nu och här e den klar. så ball den e 🙂 , kult som F-n men sången i refrengen e lite otydlig
Pazo Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 Men linus!! Jag trodde att jag skulle få bumpa denna tråden! men nejrå! när jag skrollar ner å ser vad andra skrivit om den så ser jag att du bumpat den SONNERT: Klockren låt! skitskööön! 🥰
Sonnert Posted January 12, 2006 Author Posted January 12, 2006 hahaha 🙂 vi ska faktiskt spela in den "på riktigt" någon gång den va en del i en livespelning vi hade i höstas med låttitlar som: fur die kranke dressmann plocktruck dee sneider 😄
Linus Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 hahaha 😱 vi ska faktiskt spela in den "på riktigt" någon gång den va en del i en livespelning vi hade i höstas med låttitlar som: fur die kranke dressmann plocktruck dee sneider 😆 Hur har det gått? 😱
Guest MarcusRombo Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 Fan vad fint o bli påmind om den här! 😱 Jag är lite nyfiken på när Mr. Sonnert kommer leverera ghettotech?
Sonnert Posted April 22, 2006 Author Posted April 22, 2006 Fan vad fint o bli påmind om den här! 😆 Jag är lite nyfiken på när Mr. Sonnert kommer leverera ghettotech? det är en genre jag har missat 😱
Guest MarcusRombo Posted April 22, 2006 Posted April 22, 2006 (edited) Fan vad fint o bli påmind om den här! 😎 Jag är lite nyfiken på när Mr. Sonnert kommer leverera ghettotech? det är en genre jag har missat 😱 DJ Assault-ish? Liksom... 😆 Ghettotech är iaf den benämningen jag har hört 🙂 EDIT: Vad fan säger jag... Kanske borde ta den bästa ghettotech låten av dom alla som exempel...: Tobbe Von Hofstens I Love My 808! 😎 Edited April 22, 2006 by MarcusRombo
Recommended Posts