Jump to content
Annons

Studiofestival - Del 1 - Klassiskt stycke


Carl_B

Recommended Posts

Annons
  • Svar 135
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Tidspress tvingar fram kreativitet!! Kolla på Apollo 13-astronauterna!!  😆  😆  😆

(Ed Harris - respect!)

Joo...fast i deras fall var det kanske mer en fråga om att överleva. 😎

Dödsångest kan iofs också vara en kreativ drivkraft. Frågan är bara om den behövs för denna tävling. 😛

Blir det någon förlänging av deadlinen eller? Hur många har någonting klart? Vad säger anordnaren?

Just wondering.

Bye 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Jag vill vara med! Det här är precis den typ av tävling som jag gillar.. Jag registrerade mig just här på forumet, hoppas det inte är försent att anmäla sig ännu (deadline är ju ej passerad). Håller på med en schyst fuga som kommer sparka barock-röv.

Är jag härmed anmäld då? 🙁

/Fierze

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Jag vill vara med! Det här är precis den typ av tävling som jag gillar.. Jag registrerade mig just här på forumet, hoppas det inte är försent att anmäla sig ännu (deadline är ju ej passerad). Håller på med en schyst fuga som kommer sparka barock-röv.

Är jag härmed anmäld då? 😆

/Fierze

zådär... nu e du anmäld

Deadline 2e maj istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dreamland Project (oregistrerad)

Enligt min kalender är det den 2:e maj idag. Vad händer med allting ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blottar mina skrala* FTP-kunskaper genom att brista ut i ett frågetecken här: ?

Hur gör jag för att ladda upp fajlen? Anger ftp://upload:upload@217.210.221.38

i adressfältet i browsern, eller? Och sen då...? 🙂

* hur ofta används det ordet nuförtiden förresten?

Preics... sen kopierar du bara över filen.. precis som om du vore i en katalog på din hårddisk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nu 5st bidrag... några fler som har några att skicka in?

Jag kommer att stänga FTPn runt kl 23 ikväll... vill ha lite quality sleep utan massa brum o sånt... men den kommer att vara upp igen imorrn efter 18...

Link to comment
Dela på andra sajter

Argh!

Det kom en hel del saker emellan så det blev inget bidrag för mig den här gången 😎 Men jag ska banne mig vara med och rösta och det ska bli en röstning som heter duga. Må bäste bachwannabe vinna 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kom en hel del saker emellan så det blev inget bidrag för mig den här gången
Jag har gått och blivit sjuk lagom till att komponera färdigt mitt lilla stycke
Jag har inte hunnit komponera pga massa jobb.

Är det så svårt att erkänna för sig själv och för andra, att ni varken orkat göra eller kommit på något? 🙂 Vad var det nu Clint Eastwood sade? "Excuses are like assholes, everyone's got one." 😎

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan posta det jag lyckats göra. Och jag vet att det är en dålig ursäkt, men jag körde fast helt. Klassiskt är nog inte helt min genre helt enkelt... 🙁 Vi får köra något mer elektroniskt eller popigt nästa gång. Då blir det aningens lättare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...