Guest Zozza Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Hej, jag undrar var jag kan hitta en Charango för ett vettigt pris? Webshopp eller vanlig affär spelar ingen roll 😉🙂
Guest Zozza Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 (edited) Verkar vara svårt att få tag på? EDIT: Ursäkta min otålighet. Edited July 21, 2005 by Zozza
joachime Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 (edited) Är det den lilla ukulele-liknande saken i mariachi-orkestrar? Edit: förtydligade Edited July 21, 2005 by joachime
Linus Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 (edited) En halvstor sydamerikansk gitarr väl? Ring närmaste latinoband och fråga dem... 🙂 Edit: Söker lite. Hittade den här sidan hos JAM. Dvs. håll utkik i Gula Tidningen numera också 🙂 Charango, 10-strängat solitt bygge från Bolivia, Cochabamba, stäms g c e a e. Beg. i mkt bra skick inkl gigbag STULEN! Någon pangade vårt skyltfönster på Roslagsgatan 7 och snodde den och några ukuleles. HJÄLP OSS FÅ TILLBAKA DEN!!! Obs! Fodralet har vi kvar! konktakta jerker@jam.se om du vet något Edited July 21, 2005 by vectro
Guest Zozza Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 (edited) här finns bild: http://www.arpnet.it/mente/sonidos/images/charango.jpg vectro, Tack för hjälpen. Kollade där förut idag.. jäkla tjuvar! Edited July 21, 2005 by Zozza
Recommended Posts