Charliee Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Letar efter någon att starta ett projekt med. Gärna inom ovan nämda genrer.
Neko Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 (edited) Vad för typ av projekt? En låt eller många? Kommersiellt eller bara för att ha kul? EDIT: Program etc? Vilka förutsättningar har du och vilken del av arbetet vill du göra? Edited July 21, 2005 by Neko
ardic Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Alltid öppen för nya grejjer. House e min grej. Vad arbetar du i för program? Syntar? samplers? Vart bor du? Hur seriös är du?
Charliee Posted July 22, 2005 Author Posted July 22, 2005 Tanken var väl ett par-tre låtar, sen får vi se hur bra det blir. Själv använder jag både Cubase och Reason med bla Sample Tank. Tanken var framför allt att utveckla låtarna genom en bra kommunikation. Vem som gör vilka delar återstår att se.
Nexustwins Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 (edited) hejsan hejsan jag har hållt på i 5-6 år men house och techno men det finns bara ett litet problem jag använder fl-studio contacta mig om det låter intresannt Edited July 24, 2005 by xdjs
Recommended Posts