Guest Jemme Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 Hej Alla Mac och Logic-användare. Tycker det vore bra med ett forum för oss som har Logic och Mac. Vi kan väl börja här. Skriv en rad och berätta vad nu har för utrustning. Själv har jag: Mac G4, 733 mhz, 1 gB ram, 3 x 75GB hårdiskar, Mac OSX Panther. Logic 6.3, Delta 6x6, Virtuel Guitar, Groove Agent, EXS24, UAD-1 och några andra mjukvaru-synthar. Allt fungerar men Groove Agent är ett frågetecken. Hör av er, Jemme
Guest Avalange Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 Jemme... Har du testa http://www.logicaudio.se
Guest Jemme Posted January 6, 2004 Posted January 6, 2004 Aha. Tack för tipset. Nu har jag anmält mig där. Jemme 🙂
Pluffo Posted January 8, 2004 Posted January 8, 2004 När nu tråden inte blev så välanvänd så kanske jag kan hoppa in med en snabb fråga: Vilken är den senaste versionen av Logic som har släppts till PC?
Guest Heikki Posted January 8, 2004 Posted January 8, 2004 När nu tråden inte blev så välanvänd så kanske jag kan hoppa in med en snabb fråga: Vilken är den senaste versionen av Logic som har släppts till PC? 5.5
Guest Sundström Posted January 9, 2004 Posted January 9, 2004 Jag tycker ändå att tråden är en bra idé. Tipset att gå till Logicaudio.se är säkert bra men där håller så många PC användare till. Tanken var ju att denna plats skulle endast vara till för mac användare. Men, men...
P-O Uppsala Musikverkstad Posted March 20, 2004 Posted March 20, 2004 Det är väl toppen med ett Mac / Logic forum! Det problem du hade med Groove Agent kan enkelt avhjälpas em en konverter. Man måste göra om VST pluggen till AU. I butiken har vi en gammal G4 466 häck som nu börjar stånka! Skall bytas till G5. På hemmafronte regerar iMac med DIGI002. Funkar kanon!
classic Posted March 22, 2004 Posted March 22, 2004 Jag tycker ändå att tråden är en bra idé. Tipset att gå till Logicaudio.se är säkert bra men där håller så många PC användare till. Tanken var ju att denna plats skulle endast vara till för mac användare. Men, men... På logicaudio.se är merparten Mac-ägare.
rilton Posted March 23, 2004 Posted March 23, 2004 Har någon något att säga angående hårdvarustyrning av Logic 5? Någon har sagt att det kan innebära problem.. Tänkte inhandla en Behringer BCF2000, hur är det med kompabilitet till PC? (Jag har nämligen fått för mig att det inte är så smärtfritt som det låter...)
Recommended Posts