Jump to content
Annons

Addic59 - Min första "färdiga" metallåt här.


Vad tycks?  

78 röster

  1. 1. Vad tycks?

    • 1
      6
    • 2
      1
    • 3
      8
    • 4
      21
    • 5
      11
    • -Jag vill sjunga på detta
      4
    • -Jag vill sjunga men kan inte
      8


Recommended Posts

Har du hittat nogon sångare änn? Är nyfiken som fan på hur slutresultatet blir.

Själv skulle jag gärna se denna tråd nitad.... kan tyckas överdrivat men så är det.

Haha nitad? Varför? Kul att du tycker så iaf. 🙂

Några som sa att de skulle sjunga in, men jag har inte sett röken av dem 😆

Synd tycker jag, blev riktigt förväntansfull ett tag där. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 112
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Gitarrljudet är väl inte min kopp te precis. Men det "ska ju vara så" i den genren.

Det låter PodXT 😆

Men jisses. När jag hör dig spela så får jag god lust att hiva in min gitarr i närmsta pantbank, köpa mig en enkel biljett till Providenija, bosätta mig i ett skjul, fortsätta mitt liv i skam och tysthet och leva på torkad fisk och vodka.

Men sen kom jag på att jag spelar ju bara för att det är kul. Och att jag får skylla mig själv som aldrig kommer att bli bra med tanke på hur lite jag övat. Och att det är tur att det finns folk som har den drivkraften och talangen som du har.

Riktigt sköna tajt spelade riff hursomhelst 🙂

Redigerat av rainydays
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag gillar soundet som fan! Helt underbart fett och kompakt!

Älskar riffen i inledningen också. Du är ju så satans duktig på att spela och programmera trummor. Tok-avis på din talang där.

Men... (känns lite fel att klanka på nått som är långt över vad jag själv skulle kunna prestera)... men det där refrängriffet, som jag antar att det är? Det där lite långsammare med lite flytande ackord - är verkligen jättetråkigt. Sänkte hela låten tycker jag, vilket var synd. För jag älskar resten. Men just det tyckte jag lät väldigt mycket ungdomsgård. Fast det kanske blir bättre med sång på?

Vad vet jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Kenny!

Jävligt bra som vanligt.

Har du fått tag på några sångare än?......Ska det vara growl genom hela låten eller ska du ha "vanlig metal-sång" på refrängerna typ som Killswitch Engage blandar growl och vanlig sång?

Har du texten färdig så får du gärna kasta upp den så att man kanske kan göra något försök om man får tid över.

Hare hårt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka fixa till något i veckan om det blir någon tid över mellan jobb och nybygget..hela jävla semestern har gått åt till kåken.....måste fan se till att få lite fritid oxå 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka fixa till något i veckan om det blir någon tid över mellan jobb och nybygget..hela jävla semestern har gått åt till kåken.....måste fan se till att få lite fritid oxå  😄

jo! det är alldrig kul att sitta inne! 😠:rolleyes:😱:rolleyes:🙁😱

Hehehe... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka fixa till något i veckan om det blir någon tid över mellan jobb och nybygget..hela jävla semestern har gått åt till kåken.....måste fan se till att få lite fritid oxå  😎

jo! det är alldrig kul att sitta inne! 😱😄😆😱🙂😄

När fan blev du så jävla rolig då? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...