Jump to content
Annons

Hrm, lånade ditt alias!?


Recommended Posts

Annons
  • 6 månader senare...

vafa... Kan inte ladda ner. 😳

Får bara se detta.

Angelfire does not allow direct linking

from offsite, non-Angelfire pages,

to files hosted on Angelfire.

This practice of 'remote linking' reduces

our ability to serve out the homepages

of our members quickly and efficiently.

Wtf?!?!

Link to comment
Dela på andra sajter

vafa... Kan inte ladda ner. 😳

Mmm... Angelfire. 😲

Starta Internet Explorer och högerklicka och välj "Spara som".

DÅ funkar länken...

Redigerat av vectro
Link to comment
Dela på andra sajter

Men herregud, vem har blåst liv i detta gamla lik? Alias som man inte hört på flera hundra år poppar upp. Visste inte ens att jag hade kvar nåt konto på angelfire...har inte varit där och rotat sedan denna låt. 🙂

Tackar och slickar i mig superlativen (här skulle det vara en sådan där rodnande smiley men det alternativet finns inte så det får bli en slickande...äsch, nu blev det snuskigt) 😛

Visst Hacke, lägg upp den på en vänligare sajt, jag tror dock att det var en dödsryckning vi skådade i denna boink, snart är det bara en massa betydelselösa latinska namn kvar, undantaget en liten tapper skara av veteraner.... 😆

Tjipp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
  • 2 år senare...
  • 6 månader senare...

Ha ha, tack Lundin!

Idag är den ännu obegripligare jämfört med bumpen 2005, men det var kul att höra den igen. Den här låten gick i graven tillsammans med gammelgammeldatorn, så jag har inte hört den på flera år. Den är gjord på Yamaha swg 1000-ljudkortet, var väl bland de sista korten med inbyggda ljud, och programmet var Digital Orchestrator. Oooh, those where the days.

Men nu har jag sparat ner den på disken, så tack för det Lundin, kul att du hade backuppat den.

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...