skez Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 (edited) Titel: Sunrise Artist: skez Artistnamn: Christian Nilsson Låtlängd: 5:13 Storlek: 7 Mb Genre: Sommar-trance Kontakt: antaktik@hotmail.com Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad tycks om denna låten? vill ha synpunkter på allt bra och dåligt, mest dåligt så jag kan fixa till det! Gissa vilket program jag har gjort den i dessutom 😏😉 Edited May 30, 2005 by skez
Sonnert Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 personligen tycker jag att det låter med som vinter-trance. öka tempot och gör lite hårdare sågtands-ljud. introt är för långt
Guest Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 ja det var ju en bra övning i att göra ambient landskap eller? 😲
skez Posted May 31, 2005 Author Posted May 31, 2005 okej. thnx. ska fixa till det med sågtandsljudet. om jag lägger till lite saker i introt då? typ nån fin röst eller nåt sånt? 😲
Guest Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 (edited) Jo men är den färdig sen då? Jag får nog ta o lyssna en gång till.... Ja asså den är ju som den är.. frågan är väl nog mer vilken scen du riktar dig till...? EDIT: (sommar trance?) Edited May 31, 2005 by Guest
skez Posted May 31, 2005 Author Posted May 31, 2005 asså, egentligen så inriktar jag mig inte till nåt särskilt utan kör mitt eget race om du fattar 😆
Recommended Posts