Linus Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 http://www.webbforum.com/goranpersson/ Hahaha! 😆 Tänk vad som går att åstadkomma med lite ljudredigering 😆
Guest musik Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Hej! Farliga grejer. Jag fick upp ett varningsmeddelande!! Fick ni det också? 🙂 :musik
Neosus Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Hej! Farliga grejer. Jag fick upp ett varningsmeddelande!! Fick ni det också? 😛 :musik Jo det kan bero på att du har en Göran P Popup Killer installerad i din dator. Det har jag iallafall.... 😉
Linus Posted May 21, 2005 Author Posted May 21, 2005 (edited) Vad nu? Jag får inga popups! Varken med Firefox eller IE. 😉 Min favvo är en halvminut in i "Partiets Politik" 😉 Och jag kan försäkra er en sak. Det blir en hård strid. 67 års krig. Och alla som påstår motsatsen... dör! Ehm, jaa... Jag tycker att detta Göran-är-stolt-mys-jaa är som trumvirvel med cymbal efter det där hotfulla. 😛 Edited May 21, 2005 by vectro
Neosus Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Hahah! Jag skojjade om det där om göranp-popupkiller om ni undrar... 😉😛
Recommended Posts