fetmule Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 LÅTNAMN: Oslosentrum ARTIST/GRUPP: mr.kirvisniemi GENRE: rock LÅTLÄNGD: 2,28 KOMPOSITÖR: mr.kirvisniemi INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.4 mb STATUS: Färdig demo Your browser does not support the HTML5 audio tag
Myrli Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Hmm ja skön låt men, den känns otroligt otajt, tror att basen är otajt i synkoperingarna och dessutom borde den eq:as så det blir mera tryck. Låter lite som en dåligt inspelad live spelning. Men själva Låten tyckte jag var jätte bra. //AEM
fetmule Posted May 19, 2005 Author Posted May 19, 2005 Jag hör inte det otighta. Vi tycker nog att det ska va så 😎. Vilka frekvenser behöver EQas? Trummor och en gitarr är inspelad först. Resten har lagts på i omgångar. Kul att du gillade låten.
slaptap Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Yeh, vilka vibbar jag får nu! Iggy Pop och Johnny Thunders! Coolt. Och ljudbilden är åt "livehållet". Sånt gillar jag. Ska jag kommentera någonting i negativa ord så ska det vara den låga (tonart) sången inledningsvis på verserna...men det är bagateller. Skrammelrock...precis som det ska låta. 😎
fetmule Posted May 24, 2005 Author Posted May 24, 2005 Tack som fan, slaptap, som vi rockers säger. Den värmde.
Recommended Posts