Rolf bergman Posted January 21, 2025 Posted January 21, 2025 (edited) Jag har Cubase artist 12 men vill uppgradera till Cubase 14 artist. Detta på grund av att Cb12 bara strular med CPU den går 100% trots att Jag har en dator som,tills med är lite överkvalificerad för programmet Undrar vad det kostar? Blir det en mellan skillnad eller måste jag köpa ett helt nytt certifikat Edited January 21, 2025 by Rolf bergman
ONSatan Posted January 21, 2025 Posted January 21, 2025 47 minutes ago, Rolf bergman said: Jag har Cubase artist 12 men vill uppgradera till Cubase 14 artist. Detta på grund av att Cb12 bara strular med CPU den går 100% trots att Jag har en dator som,tills med är lite överkvalificerad för programmet Undrar vad det kostar? Blir det en mellan skillnad eller måste jag köpa ett helt nytt certifikat Verkar kosta 1737SEK att gå från Artist 12 till Artist 14
oioioi Posted January 21, 2025 Posted January 21, 2025 Jag skulle ladda ner en gratis demo-version först bara för säkerställa att samma problem inte finns kvar. 1
savaneb Posted February 14, 2025 Posted February 14, 2025 Upgrading from Cubase Artist 12 to 14 should be possible with a paid upgrade, but Steinberg's pricing depends on whether you're eligible for a discounted upgrade path. Have you checked their official site or Steinberg Download Assistant for upgrade options?
Recommended Posts