slejnard Postat igår kl 21:23 Postat igår kl 21:23 Tuva å Love top 2. Vi håller på Tuva! Hade hellre sett Nico än Love i finalfinal. Men duktiga alla tre. Bra jobbat! 👍
Fidden Postat igår kl 22:07 Postat igår kl 22:07 En grej som var bra med att tvingas byta telefon var att man tydligen slipper ladda varje dag nu för tiden.
Dark Of Light Postat igår kl 22:16 Postat igår kl 22:16 Ursäkta. Jag behövde sträcka på mig lite bara.
Neosus Postat igår kl 22:22 Postat igår kl 22:22 (redigerat) Hur många mAh har du nu, Fidden? Frågar åt en vänvänsvän... Redigerat igår kl 22:23 av Neosus Nu ska det stå! Inte ni!
Dark Of Light Postat igår kl 22:28 Postat igår kl 22:28 21 minuter sedan sa Fidden: En grej som var bra med att tvingas byta telefon var att man tydligen slipper ladda varje dag nu för tiden. Skönt ändå att slippa veva innan varje samtal.
Dark Of Light Postat igår kl 23:18 Postat igår kl 23:18 Eller kanske det var ett sådant därah snöre man drog i för lite dynamo action?
CHAE Postat 22 timmar sedan Trådstartare Postat 22 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Eller kanske det var ett sådant därah snöre man drog i för lite dynamo action? Vad du gör på din fritid ör väl inte vår sak va? 1
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 5 timmar sedan sa CHAE: Vad du gör på din fritid ör väl inte vår sak va? Nej... det är det väl inte. 1
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 9 timmar sedan sa Neosus: Hur många mAh har du nu, Fidden? Frågar åt en vänvänsvän... 4 970 mAh. Många fler mÄh.
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan Föga förvånande tycker JAG att det här faktiskt var relativt oskyldigt och rätt så festligt. Dock är det ju säkert någon lättkränkt och superkonservativ jävel som ska härja i lokalblaskan med insändare och skit. Trist.
Neosus Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 42 minuter sedan sa CHAE: Föga förvånande tycker JAG att det här faktiskt var relativt oskyldigt och rätt så festligt. Dock är det ju säkert någon lättkränkt och superkonservativ jävel som ska härja i lokalblaskan med insändare och skit. Trist. Håller med! Det är alltid nån som blir kränkt i det här landet och DÅ måste dom skrika högt så dom hörs i mängden ute i sociala medierna och DÅ tror folk att det är MÅÅÅÅNGA som är kränkta än fast det bara är ett fåtal bland alla 10 miljonerna... Och DÅÅ måste regeringen skapa nya lagar som dom fåtal kränkta kan bli nöjda och under tiden går sjukvården på knäna och Polis organisationen går bananas och gängkriget blir värre och vägarna förfaller och energi politiken blir som ett lotteri för oss el användare och....nu kom jag inte på nå mer! Visst är det så eller? 1
CHAE Postat 8 timmar sedan Trådstartare Postat 8 timmar sedan Moving on… Tre saker som helt enkelt måste finnas på ert julbord? Jag börjar; julskinka, vörtbröd och revbensspjäll.
Neosus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan På mitt hjulbord måste det finnas: Sill, prinskörv och köttbullar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.