Fidden Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Nu har jag hämtat ut julklappen från jobbet. En såndär grej där man får välja mellan ett gäng olika saker. Jag valde en termoskanna i 70tals-orange. 3
Fidden Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Grejer med saker är helt ok tycker jag. Hellre det än nån mojäng med prylar.
Neosus Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Är det nån här som minns vad musikannonshemsidan Vend hette från början?
slejnard Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Jo jag minns men kommer inte på det just nu. 😁
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 5 timmar sedan sa Fidden: Nu har jag hämtat ut julklappen från jobbet. En såndär grej där man får välja mellan ett gäng olika saker. Jag valde en termoskanna i 70tals-orange. Jag har en termos i 70-tals orange. Vi kan starta en temapark!? Nej CHAE... Det ÄR en termos och inget annat.
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag har en termos i 70-tals orange. […] Nej CHAE... Det ÄR en termos och inget annat. Visst……😏 1
Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 2 timmar sedan sa Neosus: Är det nån här som minns vad musikannonshemsidan Vend hette från början? Vendolin?
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan JA just de! Vendolin var det! Tack så mycket! AI hade ingen aning!
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan https://gearloop.se/ heter dom nu verkare det som! Hade ingen aning alls faktiskt!
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Ställde några frågor till Copilot! Vad heter Vendolin nu? Vendolin heter numera Vend. Det är det nya namnet på det som tidigare kallades Schibsted Marketplaces, och som äger bland annat Blocket i Sverige. Vad hette gearloop.se tidigare? Gearloop.se hette tidigare Vend. Namnbytet skedde under 2024 när plattformen för musikinstrument och studioutrustning fick en ny identitet.
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan (redigerat) Det hade varit roligare om de redigerat dit ansikten av Rowan Atkinson istället för original medlemmarna i Bee Gees. Ska se Livet Är Underbart med Jimmy Stewart på SVT Play. Av titeln att döma så är det någon form av fantasyfilm. Redigerat 13 timmar sedan av Dark Of Light
CHAE Postat 12 timmar sedan Trådstartare Postat 12 timmar sedan 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Det hade varit roligare om de redigerat dit ansikten av Rowan Atkinson istället för original medlemmarna i Bee Gees. Ska se Livet Är Underbart med Jimmy Stewart på SVT Play. Av titeln att döma så är det någon form av fantasyfilm. Klassisk amerikansk julfilm.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Ikväll är det final i iDol. DET ska jag se. Hoppas Tuva vinner.
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 39 minuter sedan sa CHAE: Klassisk amerikansk julfilm. Jåh, precis som Die Hard eller Trading Places. 24 minuter sedan sa slejnard: Ikväll är det final i iDol. DET ska jag se. Hoppas Tuva vinner. iDoL.
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Jag känner en Tuva... och hennes mor. Jag är ju ändå DoL.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.