Dark Of Light Postat Fredag kl 09:38 Postat Fredag kl 09:38 Pratar vi fortfarande hår, eller är det flinten som behandlas?
slejnard Postat Fredag kl 10:47 Postat Fredag kl 10:47 1 timme sedan sa Fidden: Förlåt, vädrar skulle det stå. Morgonluften?
Fidden Postat Fredag kl 11:23 Postat Fredag kl 11:23 1 timme sedan sa Dark Of Light: Pratar vi fortfarande hår, eller är det flinten som behandlas? Med diverse oljor och regain.
Dark Of Light Postat Fredag kl 11:40 Postat Fredag kl 11:40 52 minuter sedan sa slejnard: Morgonluften? Nej, morgonflinten. Det andra pratade vi om many hairs ago.
slejnard Postat Fredag kl 11:47 Postat Fredag kl 11:47 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, morgonflinten. Det andra pratade vi om many hairs ago. Nej.
Dark Of Light Postat Fredag kl 16:02 Postat Fredag kl 16:02 Tjah. Allt sådant här hair en tendens att gå i vågor kan jag lockas att tycka. I slingor liksom.
Fidden Postat Fredag kl 17:41 Postat Fredag kl 17:41 Nä jag har inte heller nåt att bidra med i den här hårfästen. 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 21:02 Postat Fredag kl 21:02 Slej går tillbaka till rötterna, ser jag. Kanske stod det att läsa i håroskopet? Det tycker jag är toppen även om andra känner sig kluvna. Bra film det där förresten! Så, ett barnbarns födelsedagskalas firat. Efter inrättad rutin. In med ungen in i en leksaksaffär, välj vad du vill (inom rimliga gränser förstås). Där efter bjöd jag alla på Pinchos. En upplevelse som de minns länge. Bra skit. 1
slejnard Postat Fredag kl 22:14 Postat Fredag kl 22:14 1 timme sedan sa Dark Of Light: Slej går tillbaka till rötterna, ser jag. Kanske stod det att läsa i håroskopet? Det tycker jag är toppen även om andra känner sig kluvna. Bra film det där förresten! Så, ett barnbarns födelsedagskalas firat. Efter inrättad rutin. In med ungen in i en leksaksaffär, välj vad du vill (inom rimliga gränser förstås). Där efter bjöd jag alla på Pinchos. En upplevelse som de minns länge. Bra skit. Det lät trevligt! 👍
Dark Of Light Postat Fredag kl 22:18 Postat Fredag kl 22:18 59 minuter sedan sa Discipuli: Här kryllar det av udda klippningar. Vi försöker hålla det kort. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.