slejnard Postat Lördag kl 21:27 Postat Lördag kl 21:27 Han vart verkligen rörd av hyllningarna Bagge. Verkar vara sympatisk. Men vilka går till final? Gissar: Tova, Jonas och Nicolina
Dark Of Light Postat Söndag kl 02:46 Postat Söndag kl 02:46 8 timmar sedan sa CHAE: Ta en kik runt om i världen; vi är redan där är jag rädd🫣😔 F ö håller jag med dig. Faktum är att det inte finns någon övre gräns för dumhet.
Dark Of Light Postat Söndag kl 08:44 Postat Söndag kl 08:44 En ny tid med nya nycker. Det var allt väldigt länge sedan jag såg något MTV relaterat.
slejnard Postat Söndag kl 09:06 Postat Söndag kl 09:06 Ja det var allt ett tag sen! Dire straits minns jag särskilt, headbangers ball och alla unplugged konserter. Svunna tider. Nu är det väl det där YouTube som gäller? kpd! ☕️
Dark Of Light Postat Söndag kl 09:36 Postat Söndag kl 09:36 27 minuter sedan sa slejnard: Ja det var allt ett tag sen! Dire straits minns jag särskilt, headbangers ball och alla unplugged konserter. Svunna tider. Nu är det väl det där YouTube som gäller? kpd! ☕️ Ja, man blir nostalgisk... igen. You Tube är för närvarande fortfarande relevant. Men de är hårda mot alla som lägger upp, enligt dem, kontroversiellt innehåll och det kan ju vara vad som helst.
Neosus Postat Söndag kl 11:13 Postat Söndag kl 11:13 (redigerat) D a d! Redigerat Söndag kl 11:14 av Neosus
slejnard Postat Söndag kl 13:20 Postat Söndag kl 13:20 D e D! De hette ett tag Disneyland after dark men fick bannor av Disney så använde bara förkortningen. Några bra låtar faktiskt. Riktigt bra! 👍
Dark Of Light Postat Söndag kl 13:43 Postat Söndag kl 13:43 21 minuter sedan sa slejnard: D e D! De hette ett tag Disneyland after dark men fick bannor av Disney så använde bara förkortningen. Några bra låtar faktiskt. Riktigt bra! 👍 Jag reagerade mest på att de använde "Dark"
slejnard Postat Söndag kl 13:45 Postat Söndag kl 13:45 1 minut sedan sa Dark Of Light: Jag reagerade mest på att de använde "Dark" Ja verkligen ett övertramp! 😂
slejnard Postat Söndag kl 13:54 Postat Söndag kl 13:54 Jag säger nog att det lutar mot en rulle risgrynsgröt!
Dark Of Light Postat Söndag kl 16:08 Postat Söndag kl 16:08 En risgrynsgrötsrulle!? Hos din lokala kebabtekniker. 1
slejnard Postat Söndag kl 16:36 Postat Söndag kl 16:36 27 minuter sedan sa Dark Of Light: En risgrynsgrötsrulle!? Hos din lokala kebabtekniker. Tänk att jag visste precis hur du skulle tolka det där. Du är så förutsägbar. 😄 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 16:39 Postat Söndag kl 16:39 2 minuter sedan sa slejnard: Tänk att jag visste precis hur du skulle tolka det där. Du är så förutsägbar. 😄 Vi har ju gnott runt här inne ett tag nu... 🤣
Dark Of Light Postat Söndag kl 16:43 Postat Söndag kl 16:43 Ju mer jag funderar på den där rullen så börjar man ju undra om inte någon snart börjar sälja en... Julpizza finns ju redan på sina ställen...
Neosus Postat Söndag kl 16:53 Postat Söndag kl 16:53 Man vet aldrig förrän man vet! Som jag alltid brukar säga!
slejnard Postat Söndag kl 16:58 Postat Söndag kl 16:58 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Vi har ju gnott runt här inne ett tag nu... 🤣 De e de vi har ☺️😄
slejnard Postat Söndag kl 17:01 Postat Söndag kl 17:01 15 minuter sedan sa Dark Of Light: Ju mer jag funderar på den där rullen så börjar man ju undra om inte någon snart börjar sälja en... Julpizza finns ju redan på sina ställen... Å fy fan. Med vadå? Sill lax julskinka mm? Nä tack, tror jag avstår 🤮
slejnard Postat Söndag kl 17:04 Postat Söndag kl 17:04 Senap rödbetssallad ägghalvor med kaviar prinskorv… 🤢
Fidden Postat Söndag kl 17:26 Postat Söndag kl 17:26 När det låter inget vidare. Måste vara ansjovis på också. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.