Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 45 minuter sedan sa slejnard: Inte för att du jagade men… morn å KPD! Ja, den kom heeelt oförhappandes/du slapp jaga
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, den kom heeelt oförhappandes/du slapp jaga Exakt 👍. Dags för en kaffe ☕️ 1
CHAE Postat 13 timmar sedan Trådstartare Postat 13 timmar sedan Linus på Linjen var fan helt briljant🤩 1
Discipuli Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 4 timmar sedan sa Neosus: Inte ens 3D men ändå världsklass animation o berättarteknik. Saknar denna, tackar !
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Fun fact: Snubben som gjorde det där obegripliga "pratet" till Linus gjorde också rösten åt Pingu. 3
Discipuli Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Finns en kattägare också. Osäker på om det är denna. https://www.youtube.com/@SimonsCat
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Svårt att säga... ... om det ÄR Claes eller inte...
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Något seriösare då. Vad tycker ni om den här utvecklingen? Sparar ju tid och pengar och det är ju det livet är.
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jag tycker att det är förskräckligt trökigt med AI som gör musik! Usch!
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Ja det är det. Förstår inte ens syftet. Bajs å prutt.
Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Två sidor av myntet. Som Rick säger, många av hans musiker kompisar använder AI till att göra demos, snabbt och billigt. Det är ju ett användnings område. Ett annat är att producera och kränga musik, återigen snabbt och billigt. Bolagen slipper således krångliga ego fixerade och dyra artister. Jag tycker att man gott kan göra AI demos efter ens egna idéer eller som hjälp vid komponering men att sedan spela in "på riktigt". Tyvärr kommer vi inte undan t ex AI Beatles mm. Bara att kapitulera.😟
Neosus Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Att utnyttja AI är för mig ett stort tecken på lata människor som inte orkar sätta sig in i att överhuvudtaget spela musik och tar den där berömda genvägen. Den där konstnärsnerven försvinner helt om man håller på att jiddra med skit och i slutet av dagen så är det i min mening ett fördummande och allt handlar enbart på att tjäna snabba pengar. Andra påstående är bara lögn i helvete! Att tjäna pengar i sig är inte fel. Men var tydlig med det då. Det är min åsikt! Jag tror på riktigt att folk generellt kommer att bli betydligt dummare i huvet i framtiden. Kommentarer på det? 2
CHAE Postat 4 timmar sedan Trådstartare Postat 4 timmar sedan 24 minuter sedan sa Neosus: […] Jag tror på riktigt att folk generellt kommer att bli betydligt dummare i huvet i framtiden. […] Ta en kik runt om i världen; vi är redan där är jag rädd🫣😔 F ö håller jag med dig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.