Dark Of Light Postat igår kl 15:30 Postat igår kl 15:30 3 timmar sedan sa Micke H: Jag minns inget flygplan från Cocktail... Du menar givetvis Cock-Tail. Minns inget plan men undrar om inte Nina Hartley var med i den?
CHAE Postat igår kl 15:32 Trådstartare Postat igår kl 15:32 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Såblirsilltill ”Sarsaparill” heter det.
Dark Of Light Postat igår kl 15:56 Postat igår kl 15:56 23 minuter sedan sa CHAE: ”Sarsaparill” heter det. Äsch... så där säger du till alla.
slejnard Postat igår kl 16:42 Postat igår kl 16:42 46 minuter sedan sa Dark Of Light: Ägg... så där säger du till alla. Vi hade ägg 🥚 på julsmörgåsen från Coop. Riktigt god macka!
Dark Of Light Postat igår kl 17:07 Postat igår kl 17:07 (redigerat) 24 minuter sedan sa slejnard: Vi hade skägg 🧔 på julsmörgåsen från Coop. Riktigt god macka! Tårta heter det. Skäggtårta. Redigerat igår kl 17:07 av Dark Of Light
slejnard Postat igår kl 17:09 Postat igår kl 17:09 1 minut sedan sa Dark Of Light: Vårta heter det. Skäggvårta. Ok. Har ingen sån.
Fidden Postat igår kl 18:45 Postat igår kl 18:45 Diskuterade med gemeni om hur jag kan pynta absorbenterna som sitter på var sin sida av en dörr... Hen kom med denna idé, som jag nog kommer justera och bygga vidare på. 1
Fidden Postat igår kl 18:46 Postat igår kl 18:46 Givetvis panorerade korrekt, vilket var för svårt för dagens ai.
Fidden Postat igår kl 19:38 Postat igår kl 19:38 38 minuter sedan sa slejnard: 😄 häftigt! nu på spåret! Hamnade precis utanför alla tre ringar...
slejnard Postat igår kl 19:59 Postat igår kl 19:59 20 minuter sedan sa Fidden: Hamnade precis utanför alla tre ringar... Spelar du i duo appen? Det gör inte jag. Är det kul?
Fidden Postat igår kl 20:00 Postat igår kl 20:00 Just nu sa slejnard: Spelar du i duo appen? Det gör inte jag. Är det kul? Ja och ja, men man får inte fuska och tjuvkolla på alternativen.
slejnard Postat igår kl 20:05 Postat igår kl 20:05 3 minuter sedan sa Fidden: Ja och ja, men man får inte fuska och tjuvkolla på alternativen. Okej! 👍 ska testa till nästa gång 😊
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) 17 minuter sedan sa Fidden: Vilken linje blir det idag? Många. 1, 5, 4, 2, 6, 9, 8 om vartannat. Vad händer på ditt jobb då? Redigerat 17 timmar sedan av Dark Of Light
Fidden Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Aktiverar en ny nationell läkemedelslista. Förväntar mig strul.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.