Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Det där har vi gått igenom. Hårdbröd, husman, knäckebröd. 

Jag visste det inte.

Men okej, hårdbröd alltså👍🏼

47 minuter sedan sa Dark Of Light:

Skarpkacko är sådant de äter borröver.

Inte att förväxla med skarpkacka. Det är sådant de skiter borröver.

Hitta någon vuxen som kan hjälpa dig att gå på toaletten nu. Sedan får du komma tillbaka till mänschobyn😊

* * *
…och Siw Malmqvist blir årets julvärd. Känns lite anemiskt. De får se till att ha deffen klar i kulisserna.

Kunde de inte haft Lars Lerins man till julvärd i stället? Bongo eller vad fan han heter. Han verkar ju rätt festlig.
En karnevals-samba så där direkt in i de svenska hemmen skulle dessutom sitta rätt gött.

• Gilla 1
Postat
52 minuter sedan sa Neosus:

Korpilombolo […]

Prosit.

Postat

Jag tyckte de kunde byta och ha Siw som årets julklapp, så kunde någon annan förmåga demonstrera vuxenleksaker innan Kalle Anka istället. 

• Gilla 1
Postat

Men då tänker ni kanske att det går inte, Siw kan inte vara årets julklapp för det blir problem med tillgången. Finns liksom bara en.

Men där har ni fel.

Det ska vara tunna skivor.

Postat
58 minuter sedan sa Fidden:

[…] Siw som årets julklapp, […] demonstrera vuxenleksaker […] Kalle Anka […]

50 minuter sedan sa Fidden:

[…] Siw […]

[…] tunna skivor.

40 minuter sedan sa Neosus:

Siw är god! 

*hungrig* 

Okej nu har både Grahn och Fidden spårat så nu väntar vi bara på att DoL ska Leroy Jenkins:a in och fullända the trifecta of fuck-ups.

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Jag tyckte de kunde byta och ha Siw som årets julklapp, så kunde någon annan förmåga demonstrera vuxenleksaker innan Kalle Anka istället. 

Jag ser det framför mig. Hon tänder på ljuset...

Postat

Ja, ja. Man ska inte underskatta äldre damers förmåga. De besitter erfarenheter. Tänk vad Siw har varit med om genom åren. Ett ljus i direktsändning är väl en baggis för henne! Hon har nog kapacitet. Lite som Kikki med sina falukorvar... Jo man tackar!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.