emser Posted December 5, 2024 Posted December 5, 2024 (edited) Introt lovar ett analogdrypande monotonzynthepos men det blev en kort historia utan tydliga referenser... Intro, vers, refräng, slutro. Är den värd att förlänga något? I need the big guns So bring me dragons To get the job done Let's bring the dragons Bring Me Dragons.mp3 Edited December 5, 2024 by emser
Fidden Posted December 5, 2024 Posted December 5, 2024 Tyckte det var coolt. En blandning av bladerunner och en sen David Bowie på nåt sätt. Ska den förlängas skulle jag föredra en minimalistisk andra vers och sedan en vräkig ref. Men den fungerar i sin nuvarande form också.
Richie76 Posted December 11, 2024 Posted December 11, 2024 Snyggt. Tänkte också på Bowie, framförallt rösten. Introt var gränsfall för långt för min smak. Förläng låten tycker jag! Slutro var nytt😂
Växjölirarn Posted December 14, 2024 Posted December 14, 2024 Låter bra. Lite för långt intro, alt lägg på lite mer sound på introt eller korta ner. Sången är bra, mixen är bra tycker jag. Saknar lite distad gitarr men det är ju jag det. 😃
Flizzaff Posted December 24, 2024 Posted December 24, 2024 Ja det är lite för tråkigt "tjötigt" i början. Låten tangerar en 4:a så det blir en stark 3:a i betyget. Gör om skiten lite så blir det nog riktigt bra.
toniced Posted March 22, 2025 Posted March 22, 2025 Låter riktigt bra. Ska bli intressant att höra mer av dig. skönt sound både musik och sång. 👍
Flizzaff Posted March 24, 2025 Posted March 24, 2025 "Man" kanske tycker att låten skall komma igång lite snabbare, alltså intro för långt. Här hos mig är starkare sångvolym önskvärd. Låten är kort och skulle tjäna på förlängning med fler sångverser. Allt på det hela låter bra gjort.
Recommended Posts