Im ok Posted August 19 Share Posted August 19 (edited) Har tyvärr inte möjlighet att spela in instrument så allt är genom logic. Är ingen höjdare på mixning, blir nog inte bättre än så här haha. Men undrar om låten är "tråkig". Behövs det mer variation i refrängen? Edited September 13 by Im ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted August 19 Share Posted August 19 Låten riktigt bra!👍 Inget fel på mixen heller. Är det du som sjunger? Låter klockrent. Skulle passa på vilken radio som helst. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Im ok Posted August 25 Author Share Posted August 25 Såg ditt meddelande nu! Tack snälla för att du lyssnade. Det är jag som sjunger genom datorn för jag har ingen mikrofon haha. Vore kul att spela in på riktigt men har inte möjlighet till det. Har adderat lite arp i bryggan och outrot som fyller på lite. Lägger upp min sista version om några dagar 🙂 Tack återigen för din feedback! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
littlemess Posted August 29 Share Posted August 29 Jättebra! Lite spännande, catchy 😊 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Im ok Posted September 14 Author Share Posted September 14 Tack för att du tog din tid att lyssna! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Im ok Posted September 17 Author Share Posted September 17 Tack snälla för era svar! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts