machin Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 LÅTNAMN: HD ARTIST/GRUPP: Nite Station GENRE: Rock/Funk LÅTLÄNGD: 04:01 KOMPOSITÖR: Lazze PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: wma 128 STORLEK: 3,7mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Nite Station - HD Ja, vad tycker ni? 😮
Guest musik Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Hej! Man blir imponerad hela tiden här på forumet! Positivt> Basen 'r grymt bra spelad! En professionell inspelning, det l[ter v'ldigt bra. J'ttefint gitarrsolo. Jag undrar, vilka 'r med mer och spelar_ Ni 'r tajta. Negativt> N[got klent slut. L[ten tappar i ljudstyrka efter solot p[ gitarr. L[ten liksom d;r ut. Ingen riktigt hitk'nsla. 😛 Varf;r 'ndras tecknen p[ mitt tangentbord helt pl;tsligt_&>musik
ViktorDenStore Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Lite klen virvel, skulle dra upp lite diskant på den. Basen kanske man skulle ta o sänka, jättelite. Annars kanonproffsigt proddat. Låten är dock ingen hit. :Viktor
Twilight_Zound Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 4 för produktion, Kalas 1 För låten: Inget som tilltalar mig... 3 För mixen: Känns lite,, Jaha 😛
freddie Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Kraftigt impad! Jäklit proffsigt alltihopa. Gitarrsolot upp lite. Sången kunde kanske va hårdare komprimerad? Den har en tendens att försvinna & bli svag emellanåt. Trummorna sticker ut lite väl inbördes åxå. Kanske allt hade fått sej en bättre plats i mixen med en hårdare masterkompressor? Då hade du sluppit mixa om igen. En tanke att testa bara 😛 Igen----> Snyggt!!! Högsta betyg från mej.
Recommended Posts