Naymari Postat 4 oktober 2024 Postat 4 oktober 2024 10 hours ago, slejnard said: Å jag är ledig 🤩 3 hours ago, Analogfreak said: Vad skönt! Jag också! Inte jag, men imorgon! Men på söndag skall vi jobba minsann 3 hours ago, Analogfreak said: När tar ni er sista kpd om dagarna? Efter lunch. Typ 13:30-14
slejnard Postat 4 oktober 2024 Postat 4 oktober 2024 3 timmar sedan sa Analogfreak: När tar ni er sista kpd om dagarna? Sällan efter kl 15. Men ibland så
slejnard Postat 4 oktober 2024 Postat 4 oktober 2024 14 minuter sedan sa Naymari: Ni lämnade öppen kasse Grattis 🥂
Analogfreak Postat 4 oktober 2024 Postat 4 oktober 2024 Nu snöar det här! 😕 Slej ska få snö på söndag. 😂
Analogfreak Postat 4 oktober 2024 Postat 4 oktober 2024 I Norrbotten kommer den vare sig man vill eller inte.
Naymari Postat 4 oktober 2024 Postat 4 oktober 2024 1 hour ago, Analogfreak said: Nu snöar det här! 😕 Slej ska få snö på söndag. 😂 Måste beställa vinterdäck till cykeln, tack för påminnelsen 1
Fidden Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 8 timmar sedan sa Analogfreak: I Norrbotten kommer den vare sig man vill eller inte. Gammalt djungelordspråk. Eller tänker jag på bäckenbotten?
slejnard Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 9 timmar sedan sa Analogfreak: I Norrbotten kommer den vare sig man vill eller inte. Jag minns en nyårsafton för många år sedan. Fanns ingen snö att sticka ner raketerna i. Morn å KPD
slejnard Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 Nytt med Coldplay. Det ska bli kul att höra! Vill även tipsa om Svart Tulpan. En flyktig FB-vän är med å Mauro Scocco delaktig.
Analogfreak Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 8 timmar sedan sa slejnard: Jag minns en nyårsafton för många år sedan. Fanns ingen snö att sticka ner raketerna i. Morn å KPD Fast då fick du väl snön i januari?
Analogfreak Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 7 timmar sedan sa slejnard: Nytt med Coldplay. Det ska bli kul att höra! Månmusik är nog väldigt tyst då det inte finns någon atmosfär för ljudvågorna.
slejnard Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 17 minuter sedan sa Analogfreak: Fast då fick du väl snön i januari? Kommer inte ihåg. Förmodligen var det så.
slejnard Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 Hade tänkt mig en sista fisketur för säsongen idag men så blev det inte. Kanske upp i studion och skapa nåt istället. En å en halv timme tills iDol börjar så borde hinna stämma gitarren iaf. 🥳
Analogfreak Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 9 minuter sedan sa slejnard: Hade tänkt mig en sista fisketur för säsongen idag men så blev det inte. Kanske upp i studion och skapa nåt istället. En å en halv timme tills iDol börjar så borde hinna stämma gitarren iaf. 🥳 Jag såg Idol i natt. Jag blev faktiskt tårögd av Olivias framträdande. Det var bland det bästa jag hört
slejnard Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 Ok. Så det går streamas innan? Fastnade i ett gött läge i soffan.
Neosus Postat 5 oktober 2024 Postat 5 oktober 2024 58 minuter sedan sa Analogfreak: Jag såg Idol i natt. Jag blev faktiskt tårögd av Olivias framträdande. Det var bland det bästa jag hört Håller med! Riktigt bra kompband oxå!
Recommended Posts