Jump to content
Annons

Hjälp med arrangemang Elektro/Elektronika


Mono

Recommended Posts

Hej Alles

Ny på forumet och drar lite i halmstrån här.

För nåt år sen var jag rättså produktiv och spelade in massor med musik och halvarrade lite under tiden jag spelade in.

Det är trummaskiner och modularsystem och lite sånt det är fråga om och jag valde ut ett tiotal som mixades och arrades lite mer noga i Ableton.

Förra helgen tänkte jag ta fram filerna men av någon anledning är varenda fil korrupt och Ableton krashar när jag försöker ladda projekten.

Alla källfiler med inspelningar finns dock kvar men jag har fan inte tid att bygga nya arrangemang och är rätt dålig på det också för den delen.

Tanken slog mig att man kanske kan leja bort uppgiften eller iaf delar av den för att få lite ordning på strukturen.

Det är ganska minimala inspelningar med Trummor, percussion, bas, ackord och nån melodislinga. Åtta till tio spår per musikstycke.

Finns här någon som är slängd på att arrangera som vill öva på mitt material? Kan skicka exempelfiler via PM om någon här tycker det verkar spännande.

Välkommen!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...