Jump to content
Annons

Feedback på ny låt


Recommended Posts

Hej, någon som skulle vilja ge mig feedback på en låt jag gjort?

  •  Vad tyckte du om låten (om du vill kan du ge ett betyg mellan 1-10)
  • Vad skulle kunna förbättras


Lyssna på låten här: 

Tacksam för alla svar! 🙂

Redigerat av Luke This Way
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Cool låt!

Har du några referenslåtar du matchar din låt mot (då kan det vara lättare att ge feedback - om du siktar på att låta som något där ute)? 

Sången låter väldigt processad (dubblerad, mm?). Nu låter det som att det mesta av sången ligger ute på sidorna, och det ska säkert vara så i den genre du arbetar, men personligen gillar jag mer att sången ligger i mitten. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som låten är ofullbordad. Du har några grundackord men inget mer. Jag önskar att det succesivt ska byggas mer i låten, men det uteblir. Tyvärr så har jag bara en tvåa att delge i betyget.

Kom gärna igen med något mer utvecklat för detta förefaller mer som ett fragment till en låt.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

swiftly (oregistrerad)

Låter som du lagt sången på en stereo kanal och lagt lite effekter som gör den bred. Inget fel med det, det är ju en smaksak hur man vill ha sången. Överlag tycker jag lite som Flizzaff men den är minimalistisk och det har sin charm med. Den får en tvåa av mig med 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...