DLEMusic Posted March 23 Report Share Posted March 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted March 24 Report Share Posted March 24 (I denna laptop hör jag bara en stereokanal). Sången hörs bra och tydligt. Jag får för mig att sången blir för ljus, så ett tonarts-byte kan platsa. Jag sätter en fyra av fem i betyget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted March 24 Report Share Posted March 24 (edited) Sen resten, låtfragmenten: (Det är gott i Kortedala med flera). Att sätta sångmelodier tycks inte vara din starka sida. Träna gärna på detta. Låtarna tycks lite röriga då melodierna kommer in, men kompen tycks icke röriga. Edited March 24 by Flizzaff Link to comment Share on other sites More sharing options...
DLEMusic Posted March 24 Author Report Share Posted March 24 tack! intressant. Vet inte varför det kom upp en rulle med mina spotify-låtar, la bara upp en länk...det är mycket gamla låtar som jag borde sjunga om och göra om (om inte datorn hade kraschat).. .. tonartsbyte var bra idé jag ska ta till mig!, vet att rösten krånglar, men på nåt sätt måste texten in i låten, då den är grunden för mig och musiken är där för att lyfta budskapet eller känslan av något. Tack, bra med respons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts