Jump to content
Annons

Hör ni något som inte låter bra?


Recommended Posts

Annons

Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop).

Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan sa Flizzaff:

Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop).

Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5.

Tack @Flizzaff Känns hedrande. Nu har du testat att lyssna på låten i mono, och den ska låta bra även i mono, vilket du nu bekräftar. Hoppas du får till en stereo-lyssning.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
swiftly (oregistrerad)

Glad och käck låt, inte min typ av låt men den får en trea av mig iaf. Inget fel på sticket heller det var väl det jag gillade mest i låten. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...