Bresho Posted February 9 Report Share Posted February 9 Tja alla! har gjort en remix på Ted Gärdestads låt -Jag ska fånga en ängel som va så populär förra sommaren och jag skulle vilja ha lite feedback på vad ni tycker om stilen 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted February 9 Report Share Posted February 9 Sång och komp drunknar punktvis lite i refrängen då bas och trummor dundrar på. Jo remixen förvandlar låten radikalt; ganska lyckat. Jag sätter en trea av fem i betyg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berch Posted February 10 Report Share Posted February 10 Kul, men håller med Flizzaff sången drunknar lite i refrängen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaezT Posted February 15 Report Share Posted February 15 Håller med , det är väl den finfina sidechain kompressorn som skapar pumpet som gör det. blir ett bra EDM pump, men den äter upp sången. Vet inte om du kan splitta ut sången eller lite eq mid och mixa in lite parallellt med, speciellt under refrängen ? Jag blir lite yr under refrängen.... //K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted February 18 Report Share Posted February 18 On 2023-02-15 at 20:34 sa NaezT: Jag blir lite yr under refrängen.... //K Jag håller med. Refrängen drunknar alltjämt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts