Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons

Mm, han menar på marinaden va?

Btw, den brittiska knugahusets vidare äventyr med pojken Harry ångar på vidare. Han "skriver" div. böcker och medverkar i TV-serier som den på Netflix, allt för att skandalisera och demoralisera stället han kommer ifrån och personerna där i. Nog för att kungahus har ofta ett världsfrånvänt sätt att fungera men den här tvåloperan känns mest bara väldigt ansträngd så fort man stöter på den. Har han någon trovärdighet kvar? Även om allt eller ens hälften vore sant så undrar man ju om inte pengarna räcker nu? För ett personligt hämndmotiv kan det väl inte vara? Märkligt..

d_coffee.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

En fin marinad

En fin marinad

En fin marinad

Och ett gott nytt ytterlår

(2 ggr)

 

Jag vill önska god spis till alla

Jag vill önska en gris till alla

Jag vill önska en nybakt fralla

Till ert nya ytterlååååår

 

(Repetera från början 100 ggr minst)

(Melodi, om det var oklart: feliz navidad)

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Har bara sett honom elektroniskt via TVn... Nej, väntas lite nu. Jag såg honom akustiskt då GT spelade elektriskt i Skövde 2013 – "Dags att tänka på refrängen" turnén. Då skulle dem sluta, det var nog med peng... låtar tyckte Gessle bandet och skivor och sånt.

Sedan kom ju "Avskedsturnén" Då skulle dem sluta, det var nog med peng... låtar tyckte Gessle bandet och skivor och sånt och nu är de igång igen med "HuxFlux" (!) turnén.

HuxFlux..? Vad fan är det?

 

Nåja, det är lite som Kiss, man vet inte om det verkligen är slut, fast de säger att det är slut men så kommer det allt en liten turné med nya peng... låtar....  En ny turné. Och det säljer ju!

Så länge det fattas pengar hos alla andra i bandet än Gessle som ändå får allt, så lär det bli en "Rullator och Stomipåse" turné också.

Allvarligt skämtat. Gessle är ett popgeni, man önskar bara att han kunde komma in i målbrottet någon gång 😁

Här en intressant intervju med honom. man lär känna personen bakom hittarna.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...