Jump to content
Annons

2022 års julsånger


slejnard

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa oioioi:

Först tänkte jag påpeka att det är slagsida åt höger kanal, men sedan vände jag på lurarna och tyckte då att det var åt andra sidan. Tydligen har min förkylning inte riktigt släppt.

 

Ok. Ja det där är då ingenting jag tänkt på när jag mixade. Tror den är rätt centrerad. Det jag brukar göra är att ha gitarrerna lite olika % utpanorerade. Kanske det du upplever? 
krya på förresten och tack för lyssningen 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, slejnard said:

Ok. Ja det där är då ingenting jag tänkt på när jag mixade. Tror den är rätt centrerad. Det jag brukar göra är att ha gitarrerna lite olika % utpanorerade. Kanske det du upplever? 
krya på förresten och tack för lyssningen 😊

Det jag menade var att mina öron är olika förkylningstäppta, och därmed uppfattar ljud olika. Vänster öra hör inte basen alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan sa oioioi:

Det jag menade var att mina öron är olika förkylningstäppta, och därmed uppfattar ljud olika. Vänster öra hör inte basen alls.

Fasen vad skumt. Kan det vara nåt skräp i öronen, provat revaxör? Du kanske ska kontakta 1177 och be om råd. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, slejnard said:

Fasen vad skumt. Kan det vara nåt skräp i öronen, provat revaxör? Du kanske ska kontakta 1177 och be om råd. 

Idag har det släppt. Jag hör basen med båda öronen och upplever ingen slagsida i låtarna!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...