Jump to content
Annons

Denne killen asså.


Recommended Posts

 

 

DÄ LÅTER FÖR BRA!

Å så tar de en jävla tid innan en medioker låt blir klar för att man vet för mycket - MEN INTE TILLRÄCKLIGT. Mitt enda mål med att göra musik är att göra nån (en räcker) så förbannad att de måste twittra, i-gramma, fejsböka, tok-tikka och snacka med sin mamma om hur jävla dålig musik det görs nuförtiden på det att alla till slut lyssnar på den jävla skitlåten tills nån upptäcker att det är "Die Fahne Hoch" fast med engelsk text och jag har inte ens börjat spela in den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 4 veckor senare...
  • 5 månader senare...

HÄRHARUSÅNG på Ærans o Jeltarnas språk. På 80-talet satt jag på mitt nattjobb med en Porta Mini och gjorde musik på "det ngt äldre sättet". Kom klockan 21 och hejade på våra "lindrigt förståndshandikappade" (så kallades de som bedömdes vara på en 10-12-årings nivå) gäster hos Omsorgsstyrelsen.

De "svårt förståndshandikappade" hade det bättre, de lallade som lyckliga tvåmånadersbäbisar medans "de lindriga" inte längre blev behandlade som 10-12-åringar utan som de dumma vuxna de skulle förbli.

Då tänkte jag att dumhet måste va helt okej om man togs på allvar, som en vuxen. En vuxen som inte på egen hand förstår orden "upprymd" eller "nedstämd" förrns nattkillen med bandspelaren visar hur man skrattar när det är upp och gråter när det är ner. Kan de va så att det är "förklaringarna" det är fel på?

Och att de som inte ens kan förklara de enklaste orden som "upp" och "ner" ska se upp vilka de ser ner på.

Den här låten var till alla mina mongos, knallkorkar, kretiner, imbeciller och andra godhjärtade varelser på vårt boende och en påminnelse om att de  intelligenta, fantasifulla och välorganiserade kan vara så idiotiska att de berömmer sig av sin egen idioti. Som Höss

 

 

 

 

 

 

inteAUSCHWITZminnen.jpg.f9e5a621978fae2fa4976964c7bfe56f.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Pär Nord:

HÄRHARUSÅNG på Ærans o Jeltarnas språk. På 80-talet satt jag på mitt nattjobb med en Porta Mini och gjorde musik på "det ngt äldre sättet". Kom klockan 21 och hejade på våra "lindrigt förståndshandikappade" (så kallades de som bedömdes vara på en 10-12-årings nivå) gäster hos Omsorgsstyrelsen.

De "svårt förståndshandikappade" hade det bättre, de lallade som lyckliga tvåmånadersbäbisar medans "de lindriga" inte längre blev behandlade som 10-12-åringar utan som de dumma vuxna de skulle förbli.

Då tänkte jag att dumhet måste va helt okej om man togs på allvar, som en vuxen. En vuxen som inte på egen hand förstår orden "upprymd" eller "nedstämd" förrns nattkillen med bandspelaren visar hur man skrattar när det är upp och gråter när det är ner. Kan de va så att det är "förklaringarna" det är fel på?

Och att de som inte ens kan förklara de enklaste orden som "upp" och "ner" ska se upp vilka de ser ner på.

Den här låten var till alla mina mongos, knallkorkar, kretiner, imbeciller och andra godhjärtade varelser på vårt boende och en påminnelse om att de  intelligenta, fantasifulla och välorganiserade kan vara så idiotiska att de berömmer sig av sin egen idioti. Som Höss

 

 

 

 

 

 

inteAUSCHWITZminnen.jpg.f9e5a621978fae2fa4976964c7bfe56f.jpg

Jag gillar låten men ljudet är för dåligt.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...