Jump to content
Annons
  • 0

Köpa ny elgitarr.


91:an

Fråga

Länge sen jag köpte elgitarr nu. Min japanska Fender strata behöver bytas. Verkar inte gå att känna och prova i butik längre, dom jag har varit i förr i Stockholmstrakten tycks inte finnas kvar. Är det bara på nätet det går att handla? Att läsa sig till vad som passar en är inte lätt, vill ju höra hur dom låter också. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 svar på denna fråga

Recommended Posts

  • 0
pme (oregistrerad)

Japanska Fender brukar vara bra. Vad är det för fel på den? Jag tror inte att de finns någon officiell import av Japanska Fender med undantag av några få signatur modeller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 0

Det är sladden som går från teljacket in till mikarna som lossnat igen. Har lött förut men den är så kort att det är svårt. Annars är det vippkontakten för mikväljaren som det återkommande sprakar i. Jag har haft gitarren länge nu och kände att det kanske kunde vara kul att prova nån ny, även om den här kan fixas så den funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 0
pme (oregistrerad)

Reservdelar är ganska lätt att hitta så det ska inte vara något problem att fixa den.  Om du inte vet vad du vill ha så är det väl bara åka in till stan och kolla. Jam och deluxe brukar ha en hel del och det finns (fans?) flera butiker i stockholm som har begagnat. Vad som passar dig kan ingen annan än du svara på.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 0

Köpa nytt ?!! - Nä. Reparera, renovera, snygga upp. Bättre än nytt !

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...