Jump to content
Annons

Ett försök på Orkester House! Vad tycker ni?


Recommended Posts

Har haft de här projektet i princip färdigt med arret o sånt men visste att jag kunde förbättra mixen som jag tyvärr inte gjort på någon månad eller två. Vad tycker ni? Avcii har några orkester aktiga house låtar som är riktigt feta. Jag försökte göra en mindre "mörk" orkester låt med lite mer mystik, som egentligen är lite mer glad.

Om ni inte diggar själva genren kan ni väl kritisera produktionen i sig. Jag är ganska nöjd men hade gärna lekt vidare med någon rockig acapella och bygga en större andra vers kanske. Har dock inte hittat någon acapella än.

Alla svar är välkomna!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tycker pianot låter för mekaniskt. Känner dock att det partiet inte fungerar i grunden. Partiet från 0:35 däremot är ju råskönt. Och fungerar även efter dropet. Men sen kommer det där pianot igen.

Mixen låter annars bra från vad jag kan höra. Men skulle verkligen rekommendera att försöka komma på något annat istället för pianopartiet.

Redigerat av -Johan-
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo du har nog rätt. Har haft den sletna versen där ganska länge nu så jag har börjat ta den förgivet lite. Ska försöka hitta någon vers jag skapat förut och se ifall de passar bättre! Tack för idén 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...