Ethan Waters Posted July 9 Report Share Posted July 9 (edited) Hej! Jag har just avslutat det här spåret och jag skulle vilja ha lite feedback på det! All feedback är uppskattad eftersom det hjälper mycket 🙂 (Jag önskar att jag kunde spela gitarr, för jag tror att det skulle passa bra i låten. Men det är vad det är 😝) Filtyp: MP3 Längd: 3:15 Filnamn: FTBDM_M_01(MP3) FTBDM_M_01(MP3).mp3 Edited July 9 by Ethan Waters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Gustafsson Posted July 9 Report Share Posted July 9 Tjenare! Jag älskar hur du gjort droppet till denna! Riktigt bra mixing och det låter overall bra! Fiolen som kom in efter första droppet va perfekt! Din chord progression känns unik och har ett bra flyt! Riktigt bra jobbat 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted August 2 Report Share Posted August 2 Det låter bra men jag vill ha sång för att det ska kännas komplett. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts